pondělí 16. dubna 2012

Jeffrey Campbell Shoes !

Jakmile jsem dostala od mamky smsku s jednoduchým obsahem, že mé boty konečně přišly, na nic víc jsem se ten den netěšila.
Ihned jak jsem přišla domů a shlédla obrovskou krabici, na které byla krásná, barevná křížovka, věděla jsem, že je to tady. Krabici jsem otevřela a našla v ní hezky zabalený pár dvou bot, které zprvu vypadaly trochu masochisticky. Budiž ale.
Obula jsem si je a jejich pohodlnost mě opravdu překvapila. Je sice pravda, že chodníky v našem městě nejsou to pravé ořechové pro vysoké boty, snad to ale nějak půjde. Když ne, budu chodit po silnicích.

Enjoy!

4 komentáře:

  1. Dokonalé! :) Já zas toužím po těch s ostny: http://jollburrfashion.blogspot.com/2012/01/jeffrey-campbell-lita-spike.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou taky krásné, ale zas mi příjde, že se hodí opravdu k máločemu a MÁLOKOMU,já jsem ještě koukala na takové béžové, ale znáš to, světlá barva se hned zašpiní ://
    Tak snad budu s těmihle spokojená )

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty vypadaj fakt skvěle, ale cenu radši nechci znát :D Jak jsou vysoké?Vypadaj jako pěkný chůdy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. maj 13 centimetrů, ale platforma má 5 takže to výjde jen na 8. Musím říct, že jsou vážne extra pohodlné, byla jsem překvapená.

      Vymazat