sobota 14. dubna 2012

Pink


Dobré ráno!

Začal nám nový, prosluněný den. A do takového dne se hodí jedině krásné, letní barvy, jakou je třeba růžová. Probarvení dne, byť už jen oblečením, mi vždy zlepší náladu. Takže na sebe koukejte hodit něco barevného a vyražte ven, stejně jako se to chystám udělat já. Hezký den :)

Svetr (Zara), tílko (H&M), džíny (Replay)
Růžový prstýnek s růžovou tekutinou (Boutique Pylones - 28.října 376/11, Praha 1)

5 komentářů:

  1. krásný, ten světřík a prstýnek :):*

    OdpovědětVymazat
  2. Růžová je super, já jsem si nedávno koupila takové retro botky, taky svítivě růžové. A to jsem vždycky nadávala na barbíny :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda taky nejsem typ na růžovou, nosím převážně černou, ale dneska se to vážně hodilo :))
    Retro botky ? Nějaký odkaz by byl ?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že by byl :)
      http://liveinaspecialway.blogspot.com/2012/04/pinks-not-dead_14.html

      Vymazat