středa 3. října 2012

Burgundy



Po delší době se zas vracím s novým příspěvkem. Dnes mám pro vás 3 trendy v 1. Burgundy, kožichy a cvoky. Nelogicky začnu od konce. Co se týká spikes a studds, je jich poslední dobou všude až až. Já jsem si během léta pořídila asi nespočet věcí se studds a ničeho nelituji. Už od pradávna jsem totiž byla typem, který má rád lebky, kříže, černou barvu a proto mě cvoky nadchly už od počátku. Dnes jsem do své sbírky bot, kde se nachází už jiné dva páry se studds, zařadila balerínky. Jejich tvar je tuto sezónu oblíbený, mě vyhovuje tím, že zakrývá rýhy mezi prsty, což vždy u balerín působí poněkud neesteticky. Okolo výřezu tvoří lem zlaté cvočky
 a maličký podpatek lemuje zlatá linka.  Jsem nadmíru spokojená.
Když se řekne slovo kožich, vybavím si postarší dámu s rudou rtěnkou, kráčející ulicemi Moskvy za chladné zimní noci. Jenže tady nejde jenom o Moskvu, ale o celý svět. Kožichy se opět vracejí a nosí je čím dál, tím více mladých lidí, především žen. Já osobně neprosazuji pravé kožešiny a kůže, proto jsem si pořídila falešnou kožešinovou vestu ze Zary s malými stříbrnými aplikacemi na ramenou. Působí jemně a stříbrnou mám v zimě opravdu ráda. Snad tedy i příjemně zahřeje.
Burgundy je jedním z hlavních trendů letošní podzim/zima sezóny. Pro neznalé, jedná  se o barvu v tónech červené a hnědé, přesně té barvy, kterou má červené víno. Nosí se na všem, od barvy na vlasech (která je úspěšná hlavně u starších dam), tak po barvu bot (Zara). Já jsem si pořídila kalhoty se zipy na lýtkách a se vzory růží, které pravděpodobně na obrázku asi ani neuvidíte. Jsou ale krásné a roztomilé.

Pokud se tedy rozhodnete vyrazit nakupovat, rozhodně zavítejte do Zary, kde jsou letos velice úspěšní. Doporučuji !


Vesta (Zara), černé triko (Intimissimi), kalhoty (Zara), baleríny (Zara)








1 komentář: