sobota 27. října 2012

Last Week Outfits



Dlouho jsem nepřidala článek, kde by byl nějaký outfit, tak to vynahrazuji dnes, rovnou dvěma. 
Ani u jednoho nejde o nic extra, spíš mi šlo o pohodlnost, na kterou nedám dopustit. A jelikož jsem milovnice černé barvy, dává tedy oboum outfitům základ. 
První outfit tvoří velmi pohodlné a vzdušné šaty a podpatky, které mi nedávno  pořídila mamča jako dřívější dárek k narozeninám. Nemůžu si je vynachválit, jsou extrémně pohodlné, takže se v nich dá běhat celý den bez problému. Tou dobou, kdy jsem fotila tuto fotku, jsem ještě měla blond vlasy s nádechem růžové, rozhodla jsem se totiž trošku experimentovat. Musím se ale přiznat, že se mi to líbilo, i když to bylo trochu ujeté. 
Na druhé fotce jsem již hnědovlasá, s čímž jsem taky spokojená. Líbí se mi, že to vypadá mnohem přirozeněji. Ten den jsem si oblékla pohodlné černé kalhoty, k tomu obyčejné černé triko s dlouhým rukávem a přesto mojí oblíbenou šedou bundu ze ZARA. Všechno jsem doplnila ještě o kruhovou 
šálu z H&M a o obyčejné kecky a cvokovanou kabelu.  
Na celém outfitu se mi líbí mix elegance a uvolněnosti. Snad se líbí i vám.
 Enjoy.



Žádné komentáře:

Okomentovat