čtvrtek 10. května 2012

Clip-In

Čeho si všímáte, pokud potkáte někoho, kdo se vám líbí?
Já konkrétně si vždy prohlédnu oči, úsměv, ruce a vlasy. Ať už je to u kluků či holek.
A podle mě jsou vlasy u dívek základ. Ty moje jsou momentálně v tragickém stavu, jelikož jsem se nedávno z blondýny přebarvila zpět na svojí přírodní hnědou. A je to úleva, vlasy se pomalu dávají do kupy. Jediné, co mě momentálně trápí, je dýlka. Nechávám si to dorůst, takže je jasné, že to nevypadá příliš ideálně.
Tak jsem se s mamkou rozhodla, že zkusíme vlasy Clip-In. Jsou to 100% lidské vlasy,  můžete si vybrat z neuvěřitelně obsáhlé škály barev a délek. Mám je teď "přišpendlené" na svých vlasech a musím říct, že to vypadá dobře, tedy alespoň mě se to líbí. Odstín jsme s mamkou trefily opravdu přesně, délka je super a HLAVNĚ se to opravdu jednoduše připíná. Poprvé jsem si k tomu pustila video z ytb, abych přesně věděla, jak na to a vypadalo to dobře a teď už nemám problém.
Pokud se tedy někdo trápíte s délkou svých vlasů, vřele Clip-In doporučuji.


8 komentářů:

  1. taky jsem je měla asi rok zpátky hrozně se mi to líbilo ále měla sem jeden problém moje vlasy byli oproti clip-in moc husté a šlo to strašně poznat trčelo mi stama jen pár pramenů..tak sem je dala kamarádce :D:)) ále abych pravdu řekla tobě hodně sluší !:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je škoda, záleží vždycky jen na množství pramenů a na tom, jestli je ve správným počtu usadíš na správné místo:) U mě to zatím vypadá vcelku přirozeně, protože jsem naštěstí chytla na chlup stejný odstín:) Děkuju

      Vymazat
  2. Nádherná,moc ti to sluší :) Kolik tě stály? :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi to svedčí, krásne fotky

    pozývam ťa k sebe na blog: littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat