neděle 16. září 2012

Blond And Short


Nazdárek, uplynula dlouhá doba od minulého příspěvku a nejspíš az to mohl nedostatek času. Strávila jsem totiž dva měsíce v USA na studijním pobytu, kde jsem načerpala nejen znalosti, ale také nové kousky do mého přeplněného šatníku. Je neskutečné, jak se některé věci dají levně sehnat a ještě k tomu s nimi budete originální u vás, v ČR. Objevila jsem báječnou webovku (NastyGal) , kterou můžu jen vřele doporučit a pokud máte známé v USA, nechte je vaši případnou objednávku doručit jako GIFT, aby jste nemuseli platit předražené celní poplatky, které se většinou šplhají do tisíců.
Já si nechala pár věci doručit od mé hostující rodiny, tudíž jsem ušetřila na clu. Musím říct, že značný čas jsem strávila v obchodě Forever21, který je v USA velmi oblíbený pro jejich zajímavé oblečení za neuvěřitelně nízkou cenu. Avšak i z NastyGalu přišly nějaké speciální kousky, ale už po málu, jelikož jsou jejich ceny vyšší než u např. F21. 
Amerika je prostě na nakupování skvělá. 
Za největší změnu v posledních týdnech/měsících ale považuji změnu účesu. Než jsem odjela do USA, měla jsem blonďaté ombre na tmavém podkladu a vypadalo to fakt dobře, prostě se to povedlo. Bavil mě i fakt, že u culíku byla "culíkatá" část celá blond a vršek vlasů u hlavy byl hnědý. Vypadalo to prostě zajímavě. Vrátila jsem se, a jen tak jsem se rozhodla pro ještě radikálnější změnu, a to pro sestřižení vlasů na úplné krátko a na obarvení na blond.Po stranách mám vlasy vyholené a pouze horní část zůstala delší, aby se s ní daly vyvádět různé experimenty.  Inu musím říct, že jsem spokojená.  Inspirovala jsme se hodně u P!NK, která tímto účesem na sebe upozorňuje již řadu let, a pak také u Miley Cyrus, která se takto také nechala střihnout, jen mi příjde, že u toho až moc vypadá jako Draco Malfoy. A vzhledem k internetovým reakcím na tom asi něco bude pravdy. 
Tudíž přikládám fotku, kde můžete zhodnotit jak účes, tak i páteční outfitt, který jsem si oblékla na taneční hodinu (pouze na kukačku).  Enjoy.
Kalhoty - Zara, Košile - Hugo Boss, Boty - Fornarina
Náušnice - Forever 21, Brýle - Ray Ban

Žádné komentáře:

Okomentovat